دانلود و بررسی فیلم 365 روز قسمت دوم 365 days - یاینار (2024)

سومین دوره گرد در جشنواره لهستانی احمقانه نتفلیکس، فرضیه‌ای که زمانی مغرور بود را به یک مثلث عشقی سست بین سرگرمی‌های بسیار خسته کننده تقلیل می‌دهد.

در یک لغو تکان دهنده اعلامیه جهانی حقوق بشر – حداقل در مورد منتقدان فیلم – فقط 114 روز بین دو دنباله باربارا بیالوواس و توماس ماندسبرایپدیدهنرم افزاری 2020– نتفلیکس – “365 روز” سپری شده است.

بنابراین تنها چند ماه کمی پس از «365 روز: این روز» که ما را در چرخشی از Steadicam و تگرگ گلوله‌ها رها کرد، در اینجا «365 روز آینده» است که طرفداران سریال و ناظران متعهد به قرارداد آن را دوباره به داخل سریال فرو می‌برد.

عشق شهوانی لورا

ماجراهای وابسته به عشق شهوانی لورا (آنا ماریا سیکلوکا) و ماسیمو (میشل مورونه)، زوج مورد علاقه دوران استریم که بیش از حد همجنس گرا و بدپوشش عذرخواهی می کردند.چه روزگاری برای زنده بودن

برای دانلود قسمت دوم فیلم 365 روز تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

در حقیقت، کوتاه بودن آن پنجره موهبتی است، با توجه به اینکه فیلم سوم به طرز خوش بینانه ای انتظار دارد که آنچه را که در دومی اتفاق افتاد به یاد بیاوریم – فراتر از وجود یک همزاد شیطانی، یک باغبان جذاب به نام ناچو (سیمونه سوزینا) و یک تیراندازی اوج خنده دار – و بنابراین به آرامی توسط شروع جعلی گرفته می شود.

مرگ احتمالی لورا

یک بار دیگر ما را از مرگ احتمالی لورا کوچک کوچک مسخره می کنند، زیرا ماسیمو، شوهر رباینده مافیوز غول پیکر او، غمگین است از سنگ قبری که با شانه های مسخره پهن او پوشیده شده است (فشار به کتی که مانند همیشه با طراحی لباس پیوتر کونکی، با طراحی لباس قدم می زند. خط خطرناک بین تناسب اندام مجسمه‌سازی و کمی بیش از حد کوچک بودن).

قسمت دوم با لورا

در همین حال اولگا (ماگدالنا لامپارسکا)، یک جفت عینک آفتابی طراح با یک نفر ناچو، که در قسمت دوم با لورا، با نام مستعار “دختر بچه” (هنوز بیمار) فرار کرد و سپس مشخص شد که فرزند یک قبیله گانگستر سیسیلی است، با ماسیمو در یک مهمانی پس از حمام خون شرکت می کند. دو رقیب نمایش دودی آلفا به یکدیگر می‌درخشند، برآمدگی‌های آرواره‌های ژولیده‌شان مانند شکاف‌هایی در دامنه‌های ناپایدار کوه وزوویوس درست قبل از اینکه پمپئی را در بر بگیرد، می‌چرخد.

چشم انداز این دشمنی غوغایی که به خشونت در می آید، چشم انداز وسوسه انگیزی است: با توجه به آمادگی جسمانی و زیبایی همه افراد درگیر، ویرانگر اما همچنین بسیار داغ خواهد بود، به جای اینکه آبکرومبی به فیچ اعلان جنگ کند.

برای دانلود قسمت دوم فیلم 365 روز تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

متأسفانه چنین آتش سوزی رخ نمی دهد.در عوض، در اواخر، در لحظه‌ی واقعاً غافلگیرکننده و دوست‌داشتنی سریال، بیلوواس و ماندس سرانجام آنچه را کهواقعاًمی‌خواهند به مخاطب شاخ‌زده ارائه می‌دهند: ناچو و ماسیمو در حال بوسیدن.نه اینکه بگوییم این چند ثانیه اکشن فانتزی مرد به مرد (اگر می خواهید مستقیماً از آنجا رد شوید 1:29:10) وجود کل سه گانه را توجیه می کند، اما مطمئناً تمام تیتراژهای جالب فیلم را درج می کند.

عشق ورزی

عشق ورزی ناهموار در چشم اندازبه جز یک سکانس عجیب و غریب کلوپ شبانه/ماسک گیمپ، و این سه نفره خیالی، صحنه‌های سکس این بار به طرز خسته‌کننده‌ای وانیلی هستند، و هیچ چیز نمی‌تواند ارگاسم سبز قسمت دوم را برای کمدی محض نگه دارد.

زیرا، البته، دو تله عطش بسته به هیچ وجه سوگوار لورا نیستند.دختر بچه و مهمتر از آن، میل جنسی دختر بچه از زخم گلوله او بهبود یافته است، و اکنون او آماده است تا به وظایف تمام وقت انقباض در بالای کانون پرورش فکری خود بازگردد.

تنها چین و چروک این است که گهگاه، در حالی که درگیر یکی از دعواهای عجیب و غریب بی آب خود با ماسیمو است، درباره ناچو خیال پردازی می کند.و که می تواند او را سرزنش؟همانطور که مورونه خوب است، فقط به او اجازه داده شده است که بازی کند، جایی که سوزینا می‌تواند لبخند خیره‌کننده‌اش را به رخ بکشد و در عین حال دوربین را با نگاهی ثابت کند که می‌تواند فوکاچیای رزماری و زیتون سیاه را با بیست قدم ترد کند.

سهام نجومی «365 روز آینده»

اینها سهام نجومی «365 روز آینده» است: آیا لورا باید با ماسیمو باشد یا ناچو؟یکی می خواهد او را در دریای مدیترانه توپ بزند، دیگری می خواهد “در بالی با او مدیتیشن کند.”توماس ماندز و موژکا تیرش، نویسنده کتاب، بلانکا لیپینسکا، قبلاً «این روز» را از تند تند فیلم اصلی دور کرده بودند، اما اکنون به نظر می‌رسد که مشتاق به مهندسی کامل 180 کتاب هستند.

جایگزینی برای لذت او توسط ناچو، رئیس مافیا، اماموج‌سواری ارائه شده استو بدون ابهام رضایت جنسی در کنار ساحل با نور شمع دارد، لورا در نهایت به این فکر می کند که شاید مردی که او را ربوده و به بردگی جنسی برده و اکنون با حسادت تمام حرکات او را زیر نظر دارد، شاهزاده ای نباشد که خودش استکهلم را باور کرده بود.

برای دانلود قسمت دوم فیلم 365 روز تا انتهای مقاله با ما همراه باشید

ازدواج مافیایی شکست خورده

سه فیلم طول کشید، یک ازدواج مافیایی شکست خورده، گلوله خوردن، یک بارداری از دست رفته، یک تصادف رانندگی و صبور بودن، محبت های بی پایان مردی حتی گرمتر و حتی ثروتمندتر، اما هر چه باشد.برو فمینیسم

این فقط نقشه کشیدن نیست که این بار احساس خستگی می کند.به نظر می‌رسد بخش‌های طراحی نیز کم‌خواب هستند: لباس‌ها هوم هستند، حتی آن‌هایی که در آتلیه لورا گاهی اوقات به یاد می‌آورند که او می‌دوید.مناطق ناهار خوری در فضای باز و صحنه های کلوپ شبانه که در طی آن الکلیسم تمام عیار آشکار اولگا به طور مداوم برای خنده های ناخوشایند پخش می شود، کاملاً قابل تعویض هستند.

و هنگامی که یک آسمان دراماتیک را دیدید که از استخر بی‌نهایت یک ویلای مدرنیستی در هنگام غروب می‌لغزد، همه آنها را دیده‌اید.بعلاوه، ما به دیالوگ‌های انگلیسی غیربومی و غیربومی (“هواپیما در اختیار شماست”، “این گند سفید جای من را گرفت”) عادت کرده‌ایم، اما اکنون حتی تصاویر واکس‌شده با بیکینی از فرنچایز DP Bartek Cielica به این شکل دیده می‌شوند. غمگینانه بی توجهدر طول یک رویارویی دراماتیک بین لورا و ماسیمو،

فیلم در مونتاژ اسلو-مو

در واقع، تنها مشارکت‌کنندگانی که تا پایان «365 روز آینده» به‌طور کامل به‌نظر نمی‌رسند، کسانی هستند که بیشترین دلیل را دارند.Patryk Kumór و Dominic Buczkowski-Woytaszek آهنگسازان، 25 تصنیف اورجینال سافت راک هرکولی را برای موسیقی متن نوشته اند، که بسیاری از آنها برای چند دقیقه یا بیشتر پخش می شوند، زیرا این همان مقدار از این فیلم در مونتاژ اسلو-مو است.

مسلماً، آهنگ‌ها 100% غیرقابل تشخیص هستند و تمام اشعار با همان الگوریتمی نوشته شده‌اند که دیالوگ را ایجاد می‌کند: چه کسی می‌داند که از صحنه‌ای سکس که به گروه کر با صدای سنگ‌ریزه «جامعه لعنتی» امتیاز داده شده است، چه باید بکند؟با این حال، 25!

لورا و ماسیمو

اما فقط به این دلیل که تقریباً همه از این حق رای‌چایز گاو پول نقد خسته شده‌اند، به این معنی نیست که فرنچایز نیز به نوبه خود تمام شده است.این امید که «365 روز آینده» آخرین «365 روز» باشد، صرفاً به این دلیل که بر اساس کتاب پایانی ساخته شده است، به خصوص با توجه به نحوه پایان آن، در مورد سؤالی که به طرز خشمگینانه‌ای معلق مانده است، تنها با یک اوج نابه‌هنجار ناله و زاری و زاری، امیدی کم است.

یک دوربین آشفته در حال انجام حلقه های بی نهایت دور دو ستاره برای وضوح است.لورا به طور مکرر به ناچو، به ماسیمو، به اولگا و باد گرمی که موهایش را به هم می زند، می گوید: «به زمان بیشتری نیاز دارم.اگرچه او به معضل عاشقانه عمیقاً بی درگیر خود اشاره می کند، اما نشنیدن صحبت های او با صدای غم انگیز بخش حسابداری نتفلیکس سخت است، زیرا آنها و آنها به تنهایی دعا می کنند که ممکن است “365 روز” دیگر در راه باشد. .

بهترین دیالوگ‌های فیلم ۳۶۵ روز | نقد و بررسی فیلم عاشقانه ۳۶۵ روز دانلود

دانلود و بررسی فیلم 365 روز قسمت دوم 365 days - یاینار (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Laurine Ryan

Last Updated:

Views: 5360

Rating: 4.7 / 5 (77 voted)

Reviews: 84% of readers found this page helpful

Author information

Name: Laurine Ryan

Birthday: 1994-12-23

Address: Suite 751 871 Lissette Throughway, West Kittie, NH 41603

Phone: +2366831109631

Job: Sales Producer

Hobby: Creative writing, Motor sports, Do it yourself, Skateboarding, Coffee roasting, Calligraphy, Stand-up comedy

Introduction: My name is Laurine Ryan, I am a adorable, fair, graceful, spotless, gorgeous, homely, cooperative person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.